søndag den 6. marts 2011

Ugens loppefund :)

Jeg var et smut forbi det " grå marked" i Søborg.
Det fandt jeg nogle dejlige ting til SUPER priser, det gør mig så glad at finde fede ting til næsten ingen penge..
Jeg fandt denne Trip Trap stol i lyseblå.
Har længe ønsket mig en i den farve og så blir jeg jo fri for at slibe og male 1 af dem som jeg havde i forvejen..
Denne lyserøde vase, den passer jo også lige i farven - dejligt

Ser lige de her TOP nice icecream glas.. Jeg blev helt vild med dem og så passer de jo perfekt til mit Greengate, så dem måtte jeg bare eje. 

Og til sidst en smykke eller smør boks, eller hvad man nu ønsker at bruge den til og et metal optræks ur i den bedste 50' stil.
Der var et billede af en pinup pige i, men jeg lavede den straks om til min Greengate stil. 
Det var en dejlig " loppedag"  :)

2 kommentarer:

Frk Lehmann sagde ...

Skønne køb og dejlig blog :o) Her vil jeg gerne følge lidt med ...
Fortsat go´aften
Frk. Lehmann

mumi sagde ...

sikke mange fine ting du har fundet...jeg glæder mig at følge din blog:-)
kh mumi