fredag den 2. september 2011

Dyt dyt - Skal vi bytte'

Jeg har været lidt vild i varmen, siden Else med bloggen By Fogt lavede nogle vildt søde muffins og trommer, som hun har hæklet. Dem kunne jeg så godt tænke mig i julegave, men nu er julen faldet ekstra tidligt i år. For jeg har modtaget en pakke fra Else igår. Jeg har desværre bare ikke lige haft det store overskud til at vise Jer det igår, da jeg er blevet den heldige vinder af en omgang influenza....... Øv altså. Så jeg har ligget i sengen hele dagen og skal straks derind igen efter dette indlæg. Jeg var nemlig en tur til kontrol ude på Gentofte hospital i onsdags, med mit haleben/ korsben. Så hvis man ikke er syg inden man kommer ud på hospitalet, så kan man næsten altid være sikker på, at man så bliver det efter et besøg... Hmmmmm... Stram lige op med rengøringen  :/   Og så er det ikke engang første gang at jeg er blevet syg efter et besøg på hospitalet. Bare ikke iorden, jeg er stort set aldrig syg, så jeg kan jo næsten regne ud hvor baktusserne kommer fra.... Nå, bare lige et mindre surt opstød og nu tilbage til min pakke fra en sød blogven.
Jeg blev så overrasket over at se hvor meget jeg lige havde fået, regnede faktisk kun med at få en enkelt muffin og en tromme. Men Else har gået helt amok og jeg har fået et fint kort, 2 store muffins, 2 små muffins og 1 tromme..... Det er jo helt vildt Else. Du er en skat og jeg er så taknemmelig for din flotte gave. Jeg har allerede fundet pladsen til dem alle. Jeg vil sende Brian afsted, så du også kan få din bytte pakke, så du burde få den på mandag. Endnu engang tusinde tak for den flotte pakke, jeg ved at du har brugt langt tid på at lave det og det er jeg så taknemmelig for  <3

Se lige her blog tøser hvad jeg modtog  :)

 Her har de fine gaver fået deres plads  :)
Rigtig god weekend til Jer alle
Knus fra mig
Tina

4 kommentarer:

Maj-Britt Johansen sagde ...

stakkels dig ,sikken noget griss,det er ikke i ordren hvis vores syge huse gør folk mere syge ,måske derfor det hedder sygehus,hi hi.nå,pyt med dem. sikken heldig du er ,så heldig er jeg aldrig ,de er rigtig,rigtig fine,tillykke med dem og rigtig god bedring knus og varm te fra Maj-britt

Anonym sagde ...

Hejsa Søde Tina dejlig at se du har fået pakken :-)og sikke de pynter i dit smukke hjem en muffinsranke er også klar til dig nu :-)))
Men hvor trist at læse ønsker rigtig god bedring og pas nu på dig selv.Bedste tanker og knus Else

REDNEVAL sagde ...

Dear Tina!
These are wonderful gifts !!!!!!!!!!
the driven! and everything!
Have a speedy recovery,
I have the flu: o (
Have a beautiful Sunday
Jarka

Anna Berit sagde ...

Hej Tina. Synd med den influenza, øv! Ønsker dig hurtig og god bedring!
Så heldig du er med de lækre gaver, men det er tydeligt, at de kommer til ære og værdighed i dit hjem. :-)
Knus og God weekend!