onsdag den 21. september 2011

Kasse til mit fine bånd

Jeg har været lidt træt af, at alle mine fine bånd bare ligger i en kuffert, gemt væk under sengen. Men nu er det ihvertfald slut for nogle af dem, (har nemlig rigtig mange bånd i alle farver/ hør/ blonder). Alle mine bånd kan dog ikke være i den nye kasse. Disse er mine yngligs bånd og jeg bruger dem tit, så hvorfor ikke lade dem stå fremme og pynte.
Jeg købte denne fine trækasse på loppen for et stykke tid siden, nu er der malet lidt på den, så man kan se at den er til bånd. Og jeg er blevet rigtig glad for resultatet og så har jeg gjort den helt personlig med mit " navn" på.








Har du også dine bånd fremme eller gemmer du dem væk, som jeg også gjorde?

Knus Tina

5 kommentarer:

Ditte sagde ...

Helt enig, de bånd er for flotte til at gemme af vejen, og sikke en smuk måde de nu bliver vist frem på.
Mht. mine bånd opbevares de lidt forskelligt, for jeg har mange, som i rigtig rigtig mange. Sådan er det når man er vild med både at sy og scrappe, og, og, og...
Nogen står fremme i glas, andre ligger i æsker, men alle er de delt op i farver. De lidt kedeligere ligger i en æske. Ja, så har jeg også såkaldt Baker's Twine, det hænger og pynter på papkort ved scrapbordet.

God onsdag ti dig, klem ;)

Lulufant sagde ...

Tusinde tak Ditte :)
Ja, jeg må også finde en løsning på resten af mine bånd som kan fungere...
Oeyyy.. Bakers Twine laver de skønneste bånd, jeg elsker dem i pastelfarver. Men måske jeg skulle overveje at lægge nogle i farveorden og så på glas som du gør. Så gør det, det hele lidt nemmere når man skal have en bestemt farve.. Super ide' :D)
Og tak i lige måde Ditte, du må bestemt også have en dejlig dag.

Knus Tina

Camillaeli sagde ...

Nøj hvor en den flot den kasse. Jeg er altså dybt imponeret over dine malerevner ;o)

Nu har jeg slet ikke i nærheden af så mange bånd som dig, men dem jeg har opbevarer jeg i glas, hvor de er farveordnede. Så pynter de rigtig fint, og de er meget nemme at finde.

Mette Houg sagde ...

Wauw en flot kasse du har til dine bånd.

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.