tirsdag den 20. december 2011

Har du et målebånd, så har jeg en ide'

Da jeg var i Søsterne Grene for et stykke tid siden købte jeg en masse målebånd til kun 1,66 kr. stk. for jeg havde nemlig en ide med dem.
Jeg er helt vild med de papirstjerner man kan lave, de er bare så hyggelige op til jul. Men fordi de er lavet af papir, går de desværre også hurtigt i stykker og bliver krøllet i gennem årene.
Og så var det jeg tænkte, at jeg kan da bare bruge målebånd, de passer nemlig i tykkelsen og så er det bare at klippe målebåndet i mindre stykker på ca. 45 cm. og så flette derud af. Målebånds stjernerne holder rigtig godt (da målebåndene er af plastik) og så ser det både sødt og lidt anderledes med tal på stjernerne.
Jeg har samtidig også lavet målebåndet om til sløjfer til mine gammeldaws lysestager.
Håber at I kan bruge ide'en .... Og julestjernerne ser også helt fantastisk ud på juletræet eller på julebordet.












10 kommentarer:

Merethe sagde ...

Stilig gjort :) Ble fint.

Marianne sagde ...

Super god idé med målebånd. Håber man stadig kan købe dem. Du er opfindsom.

Mine mandler smager meget af lakrid og kan stærkt anbefales.

Pernille sagde ...

Sikke en god ide og hvor er de fine!

angie sagde ...

De har altid gode ideer, udsmykningen ser søde! Love, Angie

Guldloks moster sagde ...

Hvor sødt ;-)

Birgitte med Annekset sagde ...

De bedste ønsker om en rigtig glædelig jul til dig og dine kære..

┊  ┊  ┊  ┊
┊  ┊  ┊  ★
┊  ┊  ☆
┊  ★
☆ Kram Birgitte ♥

Anne O sagde ...

Genial idé og det ser super smart ud ;0) Knus Anne

Anna Berit sagde ...

Meget fint fundet på og ser rigtig godt ud, Tina. Knus

Lulufant sagde ...

Tusinde tak alle sammen for Jeres altid søde kommentarer..
De er jo lige til at gå igang med, stjernerne kan jo også være rigtig fine i en dekoration eller som en del af en værtindegave.
Jeg tror ihvertfald at jeg skal give nogle væk, samt med nogle poser med julens godter..

Juleknus fra Tina

Anonym sagde ...

Hej Tina

Er ikke så stræk i det ned blogs, så derfor denne sene kommentar, men super ide. Især stjernerne er jeg ret vilde med .

Bente fra Lindely ;)