søndag den 26. februar 2012

En kærlighedserklæring....

Jeg har sådan hygget mig med mine børn her i weekenden, det var lige noget jeg trængte til, efter en meget udmattene uge . I fredags var jeg en tur på legepladsen med dem. Vi hyggede os med rutche og gyngeture, saftevand, rosiner og slikkepinde..
Engang imellem er det altså bare fantastisk at kunne trække sig lidt tilbage, glemme tid og sted. Huske på, hvad der egentlig er det vigtigste her i verden og så dyrke det. Være tilstede i nuet. Nogle gange behøver tingene ikke være så kompliceret, tit sker der magiske øjeblikke, hvis man stopper op og tager livet ind til sig.
Mine børn er mit et og alt. Alle 3 er så forskellige og så elskværdige på hver deres måde..
Elias min lille dreng. Du er så fræk og kæk og giver de bedste møsser og krammer man kan tænke sig. Du kan hurtigt få vendt mit humør til latter og glæde. Når du smiler smelter mit hjerte.
Andreas min betænksomme dreng, du ligner mig som 2 dråber vand, da jeg selv var barn. Du er der altid med et smil, et kram og du overstrømmer mig altid med kærlighed og rosene ord. Din evig søgen, nysgerrighed på alverdens viden og om selve livet, beundre jeg.
Tobias min store dejlige dreng. Du er så  hjælpsom og omsorgsfuld. Du er der ved min side med støttende ord, så snart du kan se at jeg har brug for det. Din ligefrem måde at være på. Dit vindende smil, der kan lave selv det hårdeste hjerte om til det pureste guld. Jeg elsker din søgen efter din perfekte ønskesten. Jeg håber at du finder den en dag, når vi begge leder ved strandbredden. Måske finder jeg også min.
I fuldender mig og gør mig lykkelig..... I beriger mit liv og fylder det op med kærlighed.
Jeg elsker Jer alle 3 af  hele mit hjerte. I gør mig til en meget stolt moar.























4 kommentarer:

Indretning og ideer i sommerhusstil sagde ...

Ja Tina ens børn er det kæreste man har og dem skal man passe på.Hvor er de bare dejlige de billeder de sige ALT.Takker for dine opmuntrende ord på facebook. Knus Else
P.S Håber du har det bedre søde

Annette sagde ...

Hej Tina.
Rigtigt sødt skrevet, med mange følelser i, som kun en mor kan gøre. Knaldgode billeder.
Kærlig hilsen
lillemor

angie sagde ...

sooo hübsche und süße kinder!!! liebe grüße von angie

Lulufant sagde ...

Vielen danke Angie :)