mandag den 13. februar 2012

Et år ældre.....

Jeg kan jo nok ikke løbe fra det...... Jeg bliver et år ældre idag, helt præcist 34 år.
Jeg har min egen forudsætning for, hvad der skaber en god fødselsdag for mig. En slags tjek-liste på 5 :)



    1. Jeg bliver vækket af morgen fødselsdagssang af min familie




    2. Friskbagt morgenbrød er altid en god ting (Bagte selv spandauer i går aftes, så den er klaret. Brian brændte morgen bollerne på, så han måtte til bageren efter friskbagt franskbrød)



    3. Må ikke have taget mere på i vægt (skal helst veje mindre end min sidste fødselsdag)



    4. Der SKAL ligge sne eller det SKAL sne på min fødselsdag



    5. Familie medlemmer må gerne dukke op i løbet af dagen, morgen som aften. (Blev så overrasket da min far havde sneget sig ind i huset her til morgen og sang - Idag er Tina's fødselsdag.... At jeg skreg af  forskrækkelse)




    Hvor er det bare fantastisk at jeg i år kan sætte flueben ved alle 5. Det kan kun blive en dejlig dag.











    16 kommentarer:

    Mette, FjellroMantikk ♥ sagde ...

    Gratulerer så mye med dagen♥
    Kos deg masse med familie og venner!!!!

    Herlige bilder:)

    Klem fra Mette.

    Sisse sagde ...

    Hej Tina,Du får lige et Tillykke her inde også ser rigtig hyggeligt ud,Og se vejret ser fantastisk ud der ude


    Ha en dejlig fantastisk dag

    Indretning og ideer i sommerhusstil sagde ...

    Tina har har fødselsdag HIP HIP HURRA skal du lige have med på vejen herfra.Godt gået med det hele Tina.Håber du må få en fantastisk dag med familien og at du bliver rigtig forkælet det har du fortjent.Boede jeg ved siden af dig var jeg slet ikke i tvivl om hvordan dette skulle gøres men nu ses vi jo snart igen så det må du have til gode.Knus Else

    Solvejfire sagde ...

    Hej Tina.
    Hjertelig tillykke med fødselsdagen, det er da dejligt, at kunne vinge alle fem mål af :) Håber du får en rigtig dejlig dag.
    Kram jeanette

    Camillaeli sagde ...

    Tillykke med dagen. Håber at du får en fantastisk dag, og det ser jo ud som om det er startet rigtig godt ;o)

    Indretning og ideer i sommerhusstil sagde ...
    Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
    Unknown sagde ...

    Et stort tillykke til dig på din fødselsdag :-))
    Skønt med alle fem krydser. Det kunne nu sagtens efterlignes til min dag, men ved at det aldrig vil lykkes, så tror bare jeg lader være ;-)
    Håber du får en skønherlig dag.

    Guldloks moster sagde ...

    Hip hip hurraaaaaa STORT tillykke med fødelsdagen, håber du får en fantastisk dejlig dag.

    Sommerhusstil sagde ...

    Idag er Tinas fødselsdag hurra hurra :O) Stort tillykke herfra og håber at du får en skøn dag :O) Klem Betina

    Birgitte med Annekset sagde ...

    Tillllllllykkkkkkeeeee søde du. :-)
    Håber du får en dejlig dag.♥
    Kram Birgitte

    Lulufant sagde ...

    Tusinde tak alle sammen. Hvor er det bare sød af Jer at tænke på mig. Jeg har været i hvalpe-land idag. Da jeg er blevet " forvist" ud af huset. Da alle rækkehusene har haft problemer med varmen. Så de havde slukket for fjernvarmen fra kl. 9 -15 idag. Og jeg havde bestemt ikke lyst til at sidde hjemme i et is koldt hus. Dagen idag er gået med kæle dække med mine forældres hundehvalpe. Jeg har fået fine gaver af min familie. Af min mand har jeg fået en cardigan og af ungerne har jeg fået en hjemmelavet perle halskæde og tilhørene armbånd og rigtig fine tegninger. Så dagen idag har været lidt anderledes ind den plejer. Men på lørdag holder jeg så for min familie en stor fødselsdag/fastelavns fest. Og den glæder jeg mig til, der skal jeg nok blive fejret.

    Endnu engang tak for alle Jeres fødselsdag hilsner

    Stor fødselsdags krammer fra mig
    Tina

    Anette sagde ...

    Hej Tina.
    Stort tillykke med de 34 i dag.
    Håber du har haft en dejlig dag, med mange skønne gaver.
    God aften til dig og dine
    Knus Anette

    Anne O sagde ...

    Stort tillykke med fødselsdagen, lyder til at det har været en herlig dag - fin tjekliste ;0) Knus Anne

    Anna Berit sagde ...

    Hej Tina! Stort tillykke med fødselsdagen! Dejligt at du fik opfyldt din 5-punkts liste. :) Ønsker dig en god fejring på lørdag også. :)
    Dine fastelavnsboller ser superlækre ud, mums!!! ;) Knus fra Anna Berit

    Fru Skipper sagde ...

    <3 - lig tillykke

    Moster-Mette sagde ...

    Stort lillykke med fødselsdagen, håber du havde en fantastisk dag.