tirsdag den 14. februar 2012

How do you define love???

Idag er det Valentines dag. Så idag er min blog i hjerternes tegn. Jeg vil gerne lige sige tusinde tak for alle Jeres søde fødselsdag hilsner som bare strømmede ind på min blog, samt på min facebook profil igår. Det betyder alverden for mig, at det var så mange der kom med lykønskninger, det var med til at gøre min fødselsdag en helt special dag.  På lørdag holder jeg den "store" fødselsdags fest for familien, den skal står i fastelavnens tegn. Med udklædning og slå katten af tønden. Så den glæder jeg mig rigtig meget til. Dagen igår gik ellers med at dikke dikke med mine forældres små beagle hvalpe. Her hjemme var der nemlig lukket for fjernvarmen på grund af reparationer som skulle laves med fjernvarmen. Så jeg besluttede at tage hjem til mine forældre og besøge de lækre små hvalpe og for at få varmen. Jeg kunne selvfølgelig ikke dy mig i at tage en masse billeder af de skønne dyr. Og det passer helt fint til idag og vise hvalpe billederne, for større søskende kærlighed har jeg aldrig set. Og hvem siger at dagen idag kun handler om kæresterpar og chokolade og blomster. 
For hvordan definerer med kærlighed ??
















9 kommentarer:

Sisse sagde ...

Jamen jamen Tina, Hvor er de
skønne de små baby bamser de er simpelhent ikke til at stå for sådan nogle dyr børn.

God valentins dag til dig

Ha en dejlig dag Knus

Sisse

Anne O sagde ...

Sikke nogle dejlige billeder - de er simpelthen for skønne de hvalpe ;0) Knus Anne

Annette sagde ...

Hej Tina.

Selv om en mor ikke må sige om sine egne "børn" , at de er lækre, så vil jeg alligevel sige at disse tre hvalpe er aldeles skønne og nuttede.
Knus
lillemor

Anette sagde ...

Nååhhhh, hvor er de søde.
Super hyggeligt med alle de røde hjerter på din blog i dag
God aften til dig fra mig

Lulufant sagde ...

Til Sisse.. Ja, de er lige til at kramme :) Og tak i lige måde

Til Anne.. De er lidt lækre, man kan bare sidde og kigge på dem i timevis :)

Hej Moar..
I det er tilfælde er det helt lovligt ;D)) Jeg nupper dem alle sammen gør jeg :)

Tak Anette.. Ja, jeg synytes lige at bloggen skulle piftes op med hjerter nu hvor det var valentine's dag.

Knus Tina

Pia sagde ...

Jeg kan simpelthen ikke stå for sådan nogle små charmebasser! Jeg er hundeelsker med stort H, og havde jeg haft de der små hundebasser, så havde de fået hele min dobbeltseng at snorke I :)
Ønsker dig en fortsat rigtig god aften:)
Mange knus fra Pia

Hvidt, slidt & patina sagde ...

Hej..Jeg fandt lige din blog, hvor er den hyggelig..Sikke dog nogle helt vildt utroligt lækre hundehvalpe, åhh gad godt sidde med sådan en skøn en på skødet ;)God dag, kh Camilla.

Lulufant sagde ...

Hej Camilla :) Velkommen til :)
Ja, de er fuldstændig umådestålige de hundehvalpe. Mine forældre har stadig en han hundehvalp tilbage, og han er noget af det skønneste. Det er den der på billedet for oven og nederest på dette indlæg og ude i siden med linket til min mors blog, ( hvor man kan kontakte dem, hvis man er blevet forelsket i hvalpene.. )Så det er slet ik for sent at få en hundehvalp på skødet ;D))
Knus fra Tina

Hvidt, slidt & patina sagde ...

Hej igen..Jamen vi har en kat, og tror altså ikke, han gider dele skød med sådan en sød lille hundehvalp, selvom det kunne være hyggeligt ;) Kh Camilla