onsdag den 25. april 2012

Nyt køkken og bænk

Finjustering skal der til  ;D))



Efter at jeg havde set på mit Maileg hus i et par dage, måtte jeg indse at der manglede lidt "lys" i huset. Jeg har malet nogle af væggene i cremefarvet maling. Køkkenlågerne har jeg malet små roser på ( syntes de passer betydeligt bedre til mit hus og selvfølgelig Maileg stilen). Motivet så jeg på et af Maileg's gamle bænke på internettet. Bænken kan man ikke få mere, så jeg har været igang med stiksaven igen. Da jeg faldt pladask for bænken.
Den blev hurtig lavet så nu kan jeg vise Jer den. Designet er jo ikke 100 % mit eget, eftersom Maileg har lavet den først. Men jeg har lavet min i den stil, så den ville passe til mit Maileg hus. Og ens er de nu heller ikke blevet.
Nå, men ikke mere snik snak for mig i denne omgang, nu vil jeg bare bombardere Jer med billeder.....





























I kan se hvordan mit Maileg hus så ud før HER



2 kommentarer:

angie sagde ...

sooooosüß!!! aus welchem jhr ist denn die bank? liebe grüße von angie

Unknown sagde ...

This looks so beautiful! I have just started to sell more Maileg in my shop and have referenced your gorgeous bunny house in a blog post, I hope you don't mind, I think that it will be very inspiring to my customers to see the possibilities with the Maileg furniture.

Best wishes

Christine @ Herbert and Stella