tirsdag den 15. maj 2012

Hvad kan man efterhånden få for 345 kr ???

RIGTIG MEGET!! hvis man går på loppemarked...
Jeg var på loppemarked i søndags og jeg kom hjem med rigtig mange dejlige sager til meget små penge..
Her er hvad jeg fik fat i, foruden det fik jeg også købt en dvd - Garfield the movie og en lille kaj ( fra Kaj & Andrea ) Og det var med i de 345 kr. Elsker ♥ altså bare når man kan finde en masse dejlige ting til ingen penge..
Det kan højt anbefales at gå på loppemarkeder, hvis man vil spare en masse penge. Og så er det også bare super hyggeligt !!

Her er hvad jeg fik fat i  :)

3 flotte arkiv kasser fra Greengate 


2 store Maileg plakater med ramme


2 fine retro vægspot lamper

3 skønne lyseblå dåser

Denne skønne store te dåse

Lyserød bordlampe

Greengate taske

Ib Laursen badeværelses kasse

Denne fine kæmpe kurv


Dette fine metalskab har jeg en helt special ide' med, som I for at se en af dagene..

Retro radio

Super sød keramik dørslag

Og til sidst denne fine keramik skål


Søndagens høst... Ik' dårligt vel til de penge!!



7 kommentarer:

Pia sagde ...

HOLD DA OP du har været heldig. Skønt når man kommer hjem med sådanne nogle skatte for næsten ingenting.

Sisse sagde ...

sÅDAN Tina nogle fede ting du kom hjem med, er ret vild med den lyserøde bordlampe, Glæder mig til at se skabet når du har fået lavet det

Knus og dejlig dag

Sisse

Solvejfire sagde ...

Hold da op, du har da fået nogle gode ting :) ja det er dejlig at føle, at man virkelig får noget for pengene
God dag Jeanett

Tina sagde ...

Jamen Tina for pokker, det var da helt vildt. Hold da op nogle fine ting, de skal nok pynte i dit fine hjem, med din kreativitet!

Godt høstet:-)

Knus Tina

Moster-Mette sagde ...

sikke nogle fine ting du har fået dig købt, dejligt når man finder noget man kan bruge.
knus

Lulufant sagde ...

Jaaa... det var vist ikke en hel dårlig handel jeg har lavet her ;) Jeg er ihvertfald super glad for alle mine nye ting til små penge.. Det kan sagtens betale sig at gå på loppemarkeder hvis man vil sparre en masse penge..
Ha' en rigtig dejlig aften de damer :)
Nu skal jeg bare hygge mig med at sætte de nye ting på plads. Er der nogle af Jer som elsker loppemarkeder lige så mget som jeg?? Kunne være sjovt at høre hvor I gør Jeres bedste kup..
Knus Tina

angie sagde ...

soooo schöne sachen!!! ich wünsche ihnen viel spaß damit und bin schon gespannt, was sie aus dem schränkchen zaubern!!! alles liebe, angie