torsdag den 31. maj 2012

Klapstol til kanin

For et stykke tid siden købte jeg denne klapstol, da så den bare ikke sådan ud. Den kostede mig ikke mere ind en 10'er, så jeg tænkte - Va' pokker, hvis jeg kan lave den om, så den bliver fin er det et fund ellers var det ikke det helt store tab jeg ville miste hvis min ide' ikke virkede efter planen.
Klapstolen var oprindelig til en Build a bear og var derfor også meget bred i det. Derfor valgte jeg at skære noget fra alle stængerne der udgjorde bredden i stolen. Dernæst har jeg malet klapstolen cremefarvet og et nyt betræk er blevet syet.
Det var dejligt nemt at gå til og nu passer klapstolen perfekt til mine Maileg kaniner...
Så et lille fund blev det nu til...







Klapstolen som den så ud før

Efter en kærlig hånd fra mig


8 kommentarer:

Lonni´s Verden sagde ...

Man har lov til at være heldig ind imellem. Den er blevet rigtig fin.
Kh Lonni

Tina sagde ...

Hvor er den blevet fin.

Knus Tina

Louise sagde ...

Hvor er den fin...
Synes godt om den lille detalje med kaninen der har hånden under hovedet :-)

Knus Louise

Engelsstaub sagde ...

So sweet done. I love your rabbits. You care a lot for them and I think they have a perfect home.
Love Betty

Krearier sagde ...

Hvor er den bare nuuuuuser Ü

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor er den blevet fin og 10 kr det jo helt vildt:-)

Håber du har fået det bedre.

Knus Susi

Tenna sagde ...

Hvor er den blevet fin. Helt sommeragtig. :)

Lulufant sagde ...

Tak alle sammen for Jeres søde kommentarer. Tror også at kaninen også er ganske tilfreds med klapstolen..
Ha' en dejlig dag derude..
Knus Tina