onsdag den 1. august 2012

Pasteller i Cocio flasker

I sidste uge var der tilbud på Cocio's store glasflasker i Bilka. Så vi købte 12 stk. med hjem. De skulle egentlig bruges til Tobias fødselsdag som er om 2 ugers tid. Men når ungerne incl. Brian og jeg selv var drøn tørstige efter Bilka turen, så var det nemmeste jo Cocio flaskerne. Og når man først har drukket 1, ryger der meget hurtigt flere ned. Så nu er der allerede røget 5 flasker.. Hovsa!!!  :)
Nå, pyt!! Men istedet for at smide flaskerne ud, tog jeg etiketten af og vaskede flasken grundig for rester. Jeg syntes at Cocio flaskerne er så fine, de minder lidt om de gamle mælkeflasker som der var i gamle dage.
Jeg har så fyldt dem op igen med Cocio, jordbærmælk og mælk og pyntet med de søde pastel sugerør. Perfekt til en børnefødselsdag eller bare en hyggestund.
Flaskerne ville se super søde ud med små fine etiketter på, man kan jo lave nogle på computeren og så printe dem ud og derefter klister dem på.



















9 kommentarer:

Alessandra sagde ...

Everything in your blog is very lovely, like this bottles.
Kisses.
Alessandra.

Maj-Britt Johansen sagde ...

Hej Tina
Det ser da godt ud har også selv brugt gl. glas og sat blonder på dekoretivt og billig. <Var i KIWI igår der havde de små vand flasker i lyserød dem måtte jeg også bare eje.hyggelige knus Maj-Britt

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor ser det godt ud..
Man bliver helt lækkersulten.

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Anette sagde ...

Hej Tina.
Det ser lækkert ud.
Er det jordbærdrik eller mælk med frugtfarve??
Jeg lavede engang lyserødt mælk i kolonihaven, tænkte ungerne ville synes det var sjovt.
Men de skulle ingen mælk ha, når det var lyserødt.
Og der er stadig skumfiduser i skålen :-))Dem kunne jeg bruge lige nu....
God aften til dig og dine
Knus Anette

MilleVanille.blogspot.com sagde ...

Hej Tina,
Søde ide og uhmmm til Cocio mælk, vi fik Cocio med vanille is og flødeskum fredag aften til OL åbningen, det var ligesom at være barn igen... Jordbær mælk det troede jeg kun man kunne få sydpå :-) hvor Søren har du købt det..
:-) Tine

Sommerhusstil sagde ...

Hvor ser det bare lækkert ud :o) Du har sådan nogle flotte billeder :O)

Klem betina

Lulufant sagde ...

Thanks Alessandra, you are so sweet :)

Hej Maj-Britt
Ja, kan sagtens forstille mig at det ville være super sødt og romantisk med blondebånd. KIVI- hvad er det for en forretning.. Har aldrig hørt om den, vi har den ikke her på de her breddegrader :) Du må ligge et billede på din blog af de små lyserøde flasker, så vi kan se dem..

Tak Susi :)
Cocio'en var også meget hurtig væk efter endt fotoshoot ;D))

Hejsa Anette :)
Mine unger var vilde med det lyserøde, de drak det ihvertfald..
Kan du bruge lyserøde luftkys istedet, dem kan jeg sende med luftpost ;)

Tak Tine :)
Uhh... det lyder godt nok også lækkert, nu er det mig der helt bliver lækker sulten..
Det er nu ikke helt rigtigt jorbærmælk.. Har snydt lidt, da jeg heller ikke kunne finde noget, så jeg har proppet lidt jorbærsaft i mælken, det smagte slet ik så dårligt endda :)

Tak Betina :) Det var nu ikke særligt at tage, har bare brugt lidt gavepapir i baggrunden og så godt med lys.. Det giver sådan en fin effekt syntes jeg..

Knus fra mig
Tina

Anette sagde ...

:-))))))))))))
Tak for de lyserøde luftkys de er ankommet :-))))))))))
Ang. Maj-britts lyserøde flasker,så er jeg så nysgerrig at jeg har googlet butikken og fundet en lidt udenfor Aalborg, så skal jeg bare ha lokket Gemalen med.
Knus Anette

Maj-Britt Johansen sagde ...

Hej Tina
KIWI er en lavpris supermarked og disse små flasker er med hallo kitty etiket. min telefon kan desværre ikke arbejde sammen med min pc og jeg har ingen kamera men skal nok prøve og finde på noget så du kan se dem
knus Maj-Britt