tirsdag den 2. oktober 2012

Union Jack Maleri

Jeg har tidligere lovet at prøve at lave lidt flere malerier i en mere drenget stil. I dette tilfælde har jeg valgt at bruge farverne lyseblå og rød som værende det mest dominerende, syntes nemlig at de 2 farver tilsammen er så fine og giver et lidt mere drenget udtryk. Dog ville jeg ikke male uden lidt Greengate blomster, så lidt er der altså kommet på. Normalt har jeg jo malet efter et specielt motiv/serie fra Greengate. Det har jeg ikke gjort denne gang, men istedet har jeg lade mig inspirere at det britiske flag.
Og det er der så blevet dette maleri ud af.. - nemlig et


Union Jack Maleri


















4 kommentarer:

Loppe sagde ...

Total fantastisk Kopowski !!
Godt tænkt set og udført....

I LOVE IT !!!!!

Alessandra sagde ...

I love it in every details.
Kisses
Alessandra

Frøken Kristine sagde ...

Hej Tina,

Sikke en skøn blog du har! Jeg elsker GreenGate :)

Glæder mig til at følge dig og håber også du vil kigge forbi min blog. Jeg er helt ny herinde, men er allerede hel vildt med "bloggerlivet" :)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Endnu engang et Kopowski mesterværk:-))

Det har bare nogen smukke farver!!

Ha´en dejlig aften

Knus Susi