fredag den 22. februar 2013

Greengate decoupage påskeæg

Jeg er så småt begyndt at lave små påske forberedelser, i forgårs lavede jeg disse decoupage påskeæg med Greengate servietter.
Fremgangsmåde :
Jeg købte nogle delebar papæg i Panduro, som jeg malede hvide først, så servietten bedre træder frem, når den bliver lagt over. Man skal kun bruge det øverste lag fra Greengate servietten, det lag ligger man så hen over det tørrede hvide papæg. Derefter tog jeg en blød pensel og smurte decoupagelim over hele sevietten og lod det tørre. Da papægene var helt tørre kunne jeg samle dem igen og sætte sødt bånd omkring. Jeg valgte at bruge det nye bånd fra Greengate i den søde mint og lyserøde farve. De pynter så sødt på et fad eller i en skål eller som pynt til påskebordet..
Jeg lavede også nogle decoupageæg sidste år, blot der blev der brugt Cath Kidston og Maileg servietter, I kan se dem ved at trykke på linkene :D
Jeg har også en side som hedder Påske Inspiration, ( den finder I øverst oppe i bjælken under headeren :) der kan I også finde de andre påskeæg fra sidste år, samt en masse andet :)


Greengate decoupage påskeæg





























9 kommentarer:

Anette sagde ...

Hvor er de flotte :-)
Du er så dygtig!

God fredag til dig fra mig

Shortbread and Ginger sagde ...

Gorgeous!
Liz @ Shortbread & Ginger

theromanticrose sagde ...

MERAVIGLIOSI!Rosetta

Marianne Edvart sagde ...

Selv nok så grå en dag, kan blive super dejlig, når man kigger på din blog Tina.... Du er fantastisk, ville ønske jeg havde din evne for at hygge i indretningen... Knus Marianne

angie sagde ...

die ostereier sind super geworden!!! viele grüße von angie

Anne O sagde ...

Hej Tina, rigtig fine æg du har lavet ;0) Tillykke med fødselsdagen forleden - hold da lige op hvor fik du mange lækre gaver. Knus Anne

Alessandra sagde ...

Simply fantastic!!!!!
Kisses
Alessandra

Anonym sagde ...

Hej søde sikke fine æggene blev wow du er vildt dygtig.må ha sendt dig et Påskebrev ha ha vi ses knus fra heidi

Lulufant sagde ...

Tusinde tusinde tak for Jeres alle sammens søde kommentarer som I har lagt til mig :D

Knus fra Tina