tirsdag den 6. august 2013

En sommerhilsen

Det syntes jeg lige I skulle have, da det efterhånden er et godt stykke tid siden at jeg har lavet nogle indlæg. Jeg har haft brug for at komme lidt væk fra det hele og samle mine tanker og fornye min energi sammen med min familie. Vi har haft nogle rigtig dejlige ferie uger som både jeg og min lille familie har nydt godt af.
Så i første omgang sender jeg lige denne sommerhilsen i denne varme sommersol som bare brager over Rødovre i disse timer.
Jeg har været på en del loppemarkeder i vores ferie og har fundet en masse dejlige ting som jeg vil vise Jer i nogle senere indlæg. Der kommer nok også en del familie billeder med på vejen, så det må I så bare tage med :)
Først dog dette cafe´sæt som er købt i Netto for en del mdr siden. Da jeg købte det var det i en meget heftig pink, men solen havde efterhånden brændt det meste af farven af, så jeg besluttede her i morges at nu måtte den ene cafe´stol og det lille bord havde en omgang med Belton spraymaling. Så bordbenene er blevet spraymalet hvidt og bordpladen i mintgrøn og cafe´stolen i lyseblå. Den lille skuffe som står på bordet er oprindelig en skuffe fra et arkivskab som jeg fandt på loppen til 10 kr; den har også fået en tur, samme farve som bordpladen. Bakken som det nu er blevet til, har fået et lille skilt fra Greengate´s mærkater som jeg har klippet ud så den passede ned i den lille arkiv "lomme".
Håber at I alle har nydt Jeres ferie rundt omkring i landet.






















Follow on Bloglovin

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Jůůů..to je nádhera!!Kochám se nad tou krásou♥
Přeji pěkné odpoledne.
Zuzka