tirsdag den 24. december 2013

Glædelig Jul 2013

Herhjemme er vi klar til at modtage gæster og bordopdækningen er færdig, anden i ovnen og julefryden spreder sig langsomt. Ville lige vise Jer hvordan jeg har valgt at dække mit julebord i år. Jeg har lavet mine egne servietringe så de matcher dugen fra Maileg. Skal lige siges at det ikke er mig der har fundet på denne ide´ men syntes at den er så sød og billig af lave så den skulle deles med Jer. Jeg har brugt wc ruller, klippet dem over på midten, malet dem 2 gange med hvid maling og så har jeg lagt en Maileg serviet ( det øverste lag fra servietten ) og brugt derefter decoupagelim og har lavet det tørre. Dernæst pyntet servietringen med et bånd. Det er hurtigt og nemt og lave og kan sagtens lige nå at blive lavet inden her til aften.

Jeg vil hermed ønske alle med læsere en rigtig dejlig og fortryllet jul, med masser af julehygge, sang, latter og fyldte maver.

Rigtig Glædelig Jul alle sammen















5 kommentarer:

Windmuehle21 sagde ...

Ich wünsche Dir im Kreise deiner Lieben ein wunderschönes, gemütliches Weihnachtsfest und einen guten Rutsch, Gesundheit und Glück fürs Jahr 2014. Ich freue mich schon darauf auch im nächsten Jahr wieder einiges auf deinem Blog miterleben zu dürfen.
Viele, herzliche Grüße aus der Windmühle
Iris

Stilbruch sagde ...

Frohe Weihnachten für dich und deine Lieben!

Viele liebe Grüße
Simone

Unknown sagde ...

A Beaufiful Christmas table !
I wisch you season's greeting !
Neill to Paris

Loppe sagde ...

Hvis du vil sælge din juledug en dag, så har du en køber her *SMIL*

Knus fra Loppe

Filme flotte billeder !!!

Chuyên trang đi Mỹ sagde ...

Từ Bay đến Vine: San Francisco đến California Wine Country USA
Diem du lich my ngoai troi my
Thế giới kỷ Jura tại Kualoa Ranch Hawaii USA
Du lịch phim trường Universal Mỹ
Anchorage, Alaska thành phố lều đường sắt trên bờ Ship Creek
Khám phá Rock xuyên thời đại tại West Hollywood, California
Du lịch West Hollywood Mỹ về đêm
Bữa tối lãng mạn và ngắm hoa anh đào ở Newark – New Jersey
Du lịch Las Vegas – Mỹ an toàn và tiết kiệm
Đi bộ, Xe đạp và Zipline qua Redwoods của Santa Cruz Mountains