tirsdag den 14. januar 2014

Hælp - Help !!!!



Jeg ved ikke om jeg er den eneste der oplever dette problem, men når jeg uploade et foto så kommer der ligesom en gul slags lag over fotoét. Se feks. med min Header/Hoved her som er vist her i lille og som I også kan se foroven. Baggrunden ser gulig ud på skærmen. Jeg har prøvet at lave en ny fotocollage både i PhotoScape og i Adobe Photoshop. Når jeg laver dem derinde ser baggrunden fin og HVID ud. Men lige så snart jeg uploader billede herind til bliver baggrunden gullig istedet for hvid!!!  HVORFOR ????
Tænker at det kan jo så næsten kun være uploader på bloggen der ter´sig mystisk eller er det en  underlig indstilling som jeg har i blog.

Kan nogle hjælpe mig ????

Det er ved at drive mig til vandvid at jeg ikke lige kan hitte ud af det.
På forhånd tak, alt hjælp modtages med stor kyshånd.

Knus fra en mega frusteret Lulufant blogger...







6 kommentarer:

Gitte sagde ...

Ja det er øv...mener at du skal slå det fra under Google "automatisk billedeforbedring" :-) Go' aften til dig

Coco Rose Diaries sagde ...

Blogger now does its own enhancement on all photos when you upload. it's a pain and you have to turn it off to make sure that it uploads the photos how you originally want them.

Anonym sagde ...

Bloggen din ser helt fin ut for meg,ser ikke noe gult lag. :))
Klem Mette.

Lulufant sagde ...

Super tak for svar :) Hvor kan man finde denne - Automatisk billedeforbedring- henne, syntes nemlig ikke lige at kunne se den nogle steder ??

Coco Rose Diaries sagde ...

I am not sure if you can do it in your settings on your blog if you are not on google plus. I had to change to google plus to be able to get rid of it on my blog. It was a pain!

Chuyên trang đi Mỹ sagde ...

West Hollywood, California Hoa Kỳ: Rock xuyên thời đại
Cẩm nang LGBT Travel Mỹ
Thời gian bay từ Việt Nam sang Mỹ của United Airlines
conglyvaness DeviantArt
Vé máy bay đi Mỹ 1 chiều
Vé máy bay đi Mỹ khứ hồi
VÉ MÁY BAY ĐI ANCHORAGE - ALASKA GIÁ RẺ
Du lịch và khám phá công viên giải trí miền Nam California USA Hoa Kỳ
Điểm danh những hotel cho chuyến du lịch ngoài trời USA Hoa Kỳ
Du lịch West Hollywood USA về đêm